مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 خرداد 1400 ساعت 02:552021-06-19سياسي

حضور معنادار مردم در انتخابات 1400/هیچ حادثه ضدامنیتی گزارش نشد


حضور مردم استان مرکزی همپای ملت ایران در انتخابات 28 خردادماه معنادار و حاوی پیام بود و دولت منتخب باید قدر مردم با بیشتر بداند.

- ایسنا/مرکزی استاندار استان مرکزی گفت: حضور مردم استان مرکزی همپای ملت ایران در انتخابات 28 خردادماه معنادار و حاوی پیام بود و دولت منتخب باید قدر مردم با بیشتر بداند.

استاندار استان مرکزی گفت: حضور مردم استان مرکزی همپای ملت ایران در انتخابات 28 خردادماه معنادار و حاوی پیام بود و دولت منتخب باید قدر مردم با بیشتر بداند.

سیدعلی آقازاده در گفت وگو با ایسنا، با تقدیر از این خبرگزاری به لحاظ پوشش مناسب اخبار انتخاباتی، اظهار کرد: مشارکت مردم در انتخابات 28 خردادماه 1400 در سراسر کشور واستان مرکزی یک مشارکت معنادار بود چرا که در شرایط سخت اقتصادی و بیماری کرونا شاهد یک حضور گسترده در این حماسه سیاسی بودیم.

وی با تاکید بر اینکه نظرسنجی های قبل از انتخابات خیلی امیدوار کننده نبود، تاکید کرد: پیام حضور مردم در پای صندوق های رای این بود که همواره مدافع آرمان های انقلاب و رهبری هستند و به دلیل اهمیتی که سرنوشت کشور برای ملت دارد به صحنه آمدند و با حضور معنادار آحاد مختلف مردم برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات این نظام ورق خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور معنادار مردم در انتخابات 1400/هیچ حادثه ضدامنیتی گزارش نشد

حضور معنادار مردم در انتخابات 1400/هیچ حادثه ضدامنیتی گزارش نشد