مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 17:502021-06-19حوادث

امدادرسانی به مصدومان حادثه برخورد 3 خودرو در محور رودبار – لوشان


مدیرعامل هلال احمر گیلان، از برخورد سه خودرو در محور رودبار به لوشان خبر داد و گفت: این حادثه 9 مصدوم داشت که چهار مصدوم توسط نیروهای هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل هلال احمر گیلان، از برخورد سه خودرو در محور رودبار به لوشان خبر داد و گفت: این حادثه 9 مصدوم داشت که چهار مصدوم توسط نیروهای هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.

سیاوش غلامی در گفت وگو با خبرنگاران، از برخورد یک خودروی سواری ال90 با دو خودروی پژو206 و زانتیا خبر داد و اظهار کرد: این تصادف عصر امروز در محور رودبار به لوشان - پل پاپنار رخ داد.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان به محل وقوع حادثه، افزود: امدادگران به محض اطلاع از رخ دادن حادثه مذکور در کمتر از 10 دقیقه در محل حاضر شدند و اقدام به عملیات امداد و نجات کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، زمان شروع عملیات امدادی را 18:34 و زمان پایان عملیات را 21:02 دانست و اضافه کرد: این حادثه 9 مصدوم داشت که چهار مصدوم توسط نیروهای هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.

غلامی، همچنین از انتقال پنج مصدوم دیگر این حادثه توسط اورژانس 115 خبر داد و گفت: پایگاه جمعیت هلال احمر واقع در محور جمال آباد - رودبار کار امدادرسانی به حادثه دیدگان را انجام دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به مصدومان حادثه برخورد 3 خودرو در محور رودبار – لوشان

امدادرسانی به مصدومان حادثه برخورد 3 خودرو در محور رودبار – لوشان