مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 16:552021-06-19سياسي

مشارکت بالای نشان دهنده درک و بینش عمیق ملت ایران است


حضور پای صندوق های نشان دهنده درک و بینش عمیق و تقویت اتحاد، همدلی و همبستگی داخلی است.

- رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: حضور پای صندوق های نشان دهنده درک و بینش عمیق و تقویت اتحاد، همدلی و همبستگی داخلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمد عبدالله پور در پیامی ضمن قدردانی از حضور حماسی گیلانیان پای صندوق های رأی، گفت: این حضور بیانگر درک و بینش عمیق و تقویت اتحاد و همدلی در درون کشور است.

در متن پیام آمده است: حضور سراسر غرور ملت بزرگ ایران اسلامی در آزمون سرنوشت ساز 28 خرداد سال 1400، به درستی بیانگر درک و بینش عمیق، مشارکت بالای سیاسی، تقویت کننده اتحاد، همدلی و همبستگی در درون کشور است.

این اتفاق بزرگ سیاسی و شور و شعور ملی و معرفتی به دست کسانی رقم خورد که بر اساس آگاهی و تدبیر، یکپارچگی و وحدت را بهترین رمز و شعار برای پیروزی نشان دادند و ثابت کردند که با تاسی از خون پاک شهدا و حرکت در مسیر صحیح اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی بر تمامی مشکلات فائق می آیند.

مردم غیور ایران و گیلان بار دیگر مردم سالاری دینی را یکپارچه و متحد به رخ جهانیان کشیده و 28 خرداد شاهد حضور مردمی بودیم که به پاسداشت خون شهدا با وجود تمام گله مندی هایی که از مشکلات اقتصادی و معیشتی داشتند، به عشق ایران آمدند و دوست و دشمن را از شکوه حضورشان غافلگیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بالای نشان دهنده درک و بینش عمیق ملت ایران است

مشارکت بالای نشان دهنده درک و بینش عمیق ملت ایران است