مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 16:002021-06-19اقتصادي

کاهش عمر مفید ساختمان از 32 سال به 26 سال


مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک: متاسفانه در کنترل کیفی، استاندارد سازی مصالح، روش های اجرای سازه و ساختمان یا نحوه طراحی ساختمان و نظارت ، - شاهد اشکالاتی در کشور هستیم که با توجه مشکلات در این صنعت، عمر مفید واحدهای ساختمانی در کشور کاهش یافته است.

مدیرعامل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با بیان این که ضعف نظارت عمر مفید ساختمان ها در ایران را کاهش داد، گفت:باید به گونه ای ساختمان بسازیم که نیازی به بازسازی مجدد نباشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم؛ مجید کیانپور با بیان این که ظرفیت خوبی برای ساخت ساختمان و واحدهای مسکونی در کشور وجود دارد، اظهار کرد: در زمان رونق به طور متوسط 750 هزار ساختمان توسط بخش خصوصی در کشور ساخته می شد و در زمان کم رونق بودن حدود 400 هزار پروانه ساختمان در کشور صادر شده است.

وی با بیان این که ساخت و ساز علاوه بر رونق اقتصادی می تواند موتور پیشران اقتصاد باشد، ادامه داد: بازار مسکن دارای حجم بالایی از منابع مالی است و باید برای جلوگیری از هدر رفت این منابع مالی ،برنامه ریزی کرد و با این گردش مالی در بخش ساختمان بتوان عمر مفید و کیفیت احداث ساختمان های کشور را افزایش داد.

وی با اشاره به پیشرفت‎های صورت گرفته در کشور و فناوری های نوین ساختمان سازی و به کارگیری استانداردهای روز دنیا ،هم اکنون عمر مفید ساختمان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش عمر مفید ساختمان از 32 سال به 26 سال

کاهش عمر مفید ساختمان از 32 سال به 26 سال