مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 15:102021-06-19سياسي

مشارکت 80 درصدی پنج شهرستان در انتخابات/ نماینده آستانه اشرفیه معرفی شد


رییس ستاد انتخابات گیلان، بیشترین میزان مشارکت در انتخابات در شهرستان های سیاهکل، ماسال، رضوانشهر، شفت و املش با بیش از 80 درصد واجدین شرایط بوده است.

- ایسنا/گیلان رییس ستاد انتخابات گیلان، بیشترین میزان مشارکت در انتخابات در شهرستان های سیاهکل، ماسال، رضوانشهر، شفت و املش با بیش از 80 درصد واجدین شرایط بوده است.

محمود قاسم نژاد در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به مشارکت حدود 57 درصدی مردن استان گیلان در انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: مردم برگ زرین دیگری بر افتخارات استان افزودند.

وی از اتمام شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری و اعلام نتایج نهایی خبر داد و افزود: سید ابراهیم رییسی با 615 هزار و 208 رای، عبدالناصر همتی با 132 هزار و 550 رای، محسن رضایی با 101 هزار و 945 رای و سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی با 45 هزار و 570 رای به ترتیب حائز بیشترین آرای مردم شدند.

رییس ستاد انتخابات گیلان، با بیان اینکه سید ابراهیم رییسی بیشترین آرای ماخوذه را در استان به خودش اختصاص داده است، عنوان کرد: در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه نیز 43 هزار و 182 رای صحیح اخذ شده است.

قاسم نژاد، با بیان اینکه ابراهیم نجفی اسپیلی با کسب 12 هزار و 709 رای به عنوان منتختب مردم آستانه اشرفیه در مجلس معرفی شد، اضافه کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 80 درصدی پنج شهرستان در انتخابات/ نماینده آستانه اشرفیه معرفی شد

مشارکت 80 درصدی پنج شهرستان در انتخابات/ نماینده آستانه اشرفیه معرفی شد