مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 14:002021-06-19ورزشي

تیم ملی فوتبال برای صعود به جام جهانی باید از سد چند قدرت آسیا بگذرد


وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد تیم ملی ایران با آمادگی کامل در مرحله بعدی انتخابی جام جهانی شرکت کند و از سد قدرت های آسیا بگذرد.

- ، مسعود سلطانی فر در دویست وهشتاد سومین شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان که عصر امروز شنبه برگزار شد به پیروزی های مقتدرانه تیم ملی فوتبال ایران در منامه اشاره کرد و گفت: با وجود کارشکنی ها و تصمیمات غلط و جانبدارانه کنفدراسیون فوتبال آسیا، با تدارکات و پشتوانه قوی و تیم و کادر فنی خوب، بحرین و عراق را شکست دادیم و توانستیم مقتدرانه هر 4 بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

وزیر ورزش و جوانان گفت: صعود موفقیت آمیز تیم ملی فوتبال به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی در افزایش روحیه و اعتماد به نفس مردم پیش از انتخابات سرنوشت ساز 28 خردادماه بسیار مهم و مثمر ثمر بود.

وی در ادامه سخنانش ضمن تبریک به جامعه ورزش، مسوولان فدراسیون فوتبال، کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ، بازیکنان و کادر فنی به خاطر 4 پیروزی پیاپی ملی پوشان فوتبال گفت: امیدوارم تیم ملی بتواند در مرحله بعدی بازی های مقدماتی که از شهریور ماه آغاز می شود نیز با همین اقتدار موفق باشد.

مسعود سلطانی فر در ادامه با مطلوب خواندن وضعیت تیم ملی فوتبال توضیحاتی را در خصوص مرحله بعدی بازی های مقدماتی جام جهانی ارائه و بیان کرد: برای صعود به مرحله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم ملی فوتبال برای صعود به جام جهانی باید از سد چند قدرت آسیا بگذرد

تیم ملی فوتبال برای صعود به جام جهانی باید از سد چند قدرت آسیا بگذرد