مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 12:502021-06-19سياسي

اعلام آمادگی اصناف کشور برای همکاری با دولت سیزدهم در رفع مشکلات اقتصادی


اصناف کشور آماده همکاری جدی با دولت سیزدهم برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، قاسم نوده فراهانی، ضمن تقدیر از خلق حماسه توسط مردم  ایران به ویژه خانواده بزرگ اصناف، انتخاب آیت الله سید ابراهیم رییسی، به عنوان هشتمین رییس جمهور را تبریک گفت و اعلام کرد: اصناف کشور آماده همکاری جدی با دولت سیزدهم رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هستند.

رییس اتاق اصناف تهران با صدور پیامی، ضمن تقدیر از خلق حماسه توسط مردم عزیز ایران به ویژه خانواده بزرگ اصناف، انتخاب آیت الله سید ابراهیم رییسی، به عنوان هشتمین رییس جمهور را تبریک گفت و اعلام کرد: اصناف کشور آماده همکاری جدی با دولت سیزدهم رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هستند.

در این پیام آمده است، حضور حماسی و پرشور مردم آگاه ایران در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی و لبیک به فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری در خلق این حماسه بزرگ و تحسین برانگیز در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا ستودنی است.

مردم همیشه در صحنه ایران با حضور در پای صندوقهای رای در 28 خرداد 1400 بار دیگر نشان داد که این ملت شجاع و هوشیار در دفاع از کیان مملکت و نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت تاثیر تبلیغات سوء دشمنان قسم خورده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی اصناف کشور برای همکاری با دولت سیزدهم در رفع مشکلات اقتصادی

اعلام آمادگی اصناف کشور برای همکاری با دولت سیزدهم در رفع مشکلات اقتصادی