مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 12:052021-06-19بين الملل

تلاش عراق برای پایان دادن به حضور نیروهای آمریکایی در خاکش تا پایان سال جاری میلادی


مشاور سیاسی نخست وزیر عراق تاکید کرد که کابینه این کشور به دنبال پایان دادن به حضور نیروهای آمریکایی حاضر در این کشور تا پایان سال جاری میلادی است.

- مشاور سیاسی نخست وزیر عراق تاکید کرد که کابینه این کشور به دنبال پایان دادن به حضور نیروهای آمریکایی حاضر در این کشور تا پایان سال جاری میلادی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت العربی الجدید، مشرق عباس، مشاور سیاسی نخست وزیر عراق اظهار کرد: کابینه کشور به ریاست مصطفی الکاظمی به دنبال آن است که تا پایان سال جاری میلادی به حضور نیروهای آمریکایی که در قالب نیروهای ائتلاف ضد داعش در کشور حضور دارند، پایان دهد.

عباس با اشاره به اینکه عراق به نیروهای نظامی در خاک خود چه نیروهای آمریکایی چه هر نیروی دیگری نیاز ندارد، گفت: دولتی که 2020 تشکیل شد، از روز اول گفت وگو با آمریکایی ها درباره مساله خروج نیروهای این کشور را آغاز کرد.

یک سایت خبری نزدیک به دولت عراق گزارش داد، عباس در یک مصاحبه تلویزیونی وجود هر گونه پایگاه نظامی مستقل آمریکا در داخل این کشور را تکذیب کرد و گفت: 60 درصد از نیروهای آمریکایی عراق را ترک کرده اند.

مشاور سیاسی الکاظمی افزود: الکاظمی تلاش می کند قبل از پایان حضورش در این سمت، به پرونده حضور نیروهای آمریکایی در عراق پایان دهد و قصد او برای این کار جدی است و از آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش عراق برای پایان دادن به حضور نیروهای آمریکایی در خاکش تا پایان سال جاری میلادی

تلاش عراق برای پایان دادن به حضور نیروهای آمریکایی در خاکش تا پایان سال جاری میلادی