مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 12:002021-06-19سياسي

رتبه نخست مشارکت در انتخابات 1400 در زنجان توسط طارمی ها


مردم شهرستان طارم با مشارکت 78 درصدی بیشترین مشارکت را در سطح استان زنجان به خود اختصاص دادند.

- ، با تشکر از حضور مردم شهرستان در صحنه انتخابات افزود: از تعداد 37 هزار و 44 نفر واجد شرایط رای دادن در شهرستان طارم، 28 هزار و 810 نفر در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شرکت کردند.

وی با تقدیر از عملکرد و زحمات عوامل اجرایی انتخابات 1400 در شهرستان طارم اظهار داشت: 2 هزار و 100 نفر عامل اجرایی، نظارتی، پشتیبانی، بازرسی، حفاظتی و انتظامی در 78 شعبه ی اخذ رای، کار اخذ آرای مردم را در این شهرستان انجام دادند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان طارم ضمن اشاره به نقش مهم شوراهای شهر و روستا در توسعه شهرستان؛ بیان داشت: 10 نفر عضو اصلی و چهار نفر عضو علی البدل در دو شهر آب بر و چورزق شهرستان طارم با رای مردم بر کرسی شوراهای اسلامی شهر تکیه زدند و در شهر آب بر آقایان فرزاد روحانی، عابدین احمدی، مروت احمدی، جواد عباسی و علی محمودی به عنوان اعضای اصلی و حسین حیدری و حسین ابراهیمی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

صفری تاکید کرد: آقایان جواد محمدی، فرامرز اسدی، شادعلی رمضانی، محمود محمدی و علیرضا رضایی چورزق به عنوان اعضای اصلی و رضا محمدی و غلامرضا قربانی هم به عنوان اعضای علی البدل، منتخبان مردم شهر چورزق هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست مشارکت در انتخابات 1400 در زنجان توسط طارمی ها

رتبه نخست مشارکت در انتخابات 1400 در زنجان توسط طارمی ها