مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 11:552021-06-19سياسي

رسانه های دشمنان نتوانستند حماسه باشکوه مردم را نادیده بگیرند


رییس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: رسانه های دشمن علی رقم تبلیغات منفی بی سابقه، متحیر از حضور مردم نتوانستند این حماسه باشکوه را نادیده بیگیرند.

- ، هادی رضایی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در شرایطی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای، شهر و روستا با حضور به موقع مردم همیشه در صحنه انجام شد که رسانه های دشمن علیرغم تبلیغات منفی بی سابقه متحیر از حضور مردم نتوانستند این حماسه باشکوه را از قاب دوربین های خود مخفی کنند و نادیده بگیرند.

وی افزود: حضور پرشور مردم در صحنه ی انتخاباتِ 1400، با وجودِ هجمه ی بی سابقه ی رسانه ای دشمن نشان از بصیرت و بالندگی ملتی دارد که هر چند گله مند و منتقدند؛ اما در دفاع از آرمان های انقلاب و میراثِ شهدا و حرمِ جمهوری اسلامی به فرموده ی حاج قاسم عزیز، تردیدی به خود راه نمی دهند و در اوجِ تبلیغات سنگین رسانه ای و تلاشِ اصحاب تحریف و تحریمِ انتخابات با هدفِ قهر مردم با صندوق رأی، حماسه ای در خور تقدیر خلق کردند که جای بسی شکر به درگاه خداوندِ صاحبِ دل ها دارد.

وی گفت: بدون شک روشنگری، آگاهی بخشی و بهنگام بودن رسانه های جمعی کشور هم پیش از انتخابات در کنار زدن پرده تحریف و تحریم انتخابات و هم روز انتخابات که همان به رخ کشیدن سیل حضور مردم در پای صندوق ها که تا ساعاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های دشمنان نتوانستند حماسه باشکوه مردم را نادیده بگیرند

رسانه های دشمنان نتوانستند حماسه باشکوه مردم را نادیده بگیرند