مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 11:152021-06-19سياسي

امروز آغازبخش یک امیدواری و ایجاد حس اعتماد برای مردم است


نماینده ولی فقیه در استان همدان اعلام کرد: با شناختی که از آیت الله رییسی و تیم وی داریم و کارنامه رییس جمهور منتخب در قوه قضاییه، می توانیم امروز را آغازبخش یک امیدواری برای کشور و ایجاد حس اعتماد برای مردم قلمداد کرد.

- ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان اعلام کرد: با شناختی که از آیت الله رییسی و تیم وی داریم و کارنامه رییس جمهور منتخب در قوه قضاییه، می توانیم امروز را آغازبخش یک امیدواری برای کشور و ایجاد حس اعتماد برای مردم قلمداد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی بعدازظهر شنبه 29 خردادماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری انتخابات 28 خرداد و حضور پرشکوه مردم ایران اسلامی در پای صندوق های رأی، اظهار کرد: با وجود تمام مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستیم، همچون ویروس کرونا، مشکلات معیشتی و فضاسازی دشمن و برخی از افراد در داخل کشور به جهت تحریم انتخابات، مشاهده کردیم که ملت ایران همه را پس زدند و حماسه دیگری را خلق کردند.

وی با اشاره به شکست های متعدد دشمن در طول 42 ساله انقلاب اسلامی، تصریح کرد: این افراد تا کی به دنبال دشمنی با ملت عزیز ایران هستند؟ اما دیگر باید بدانند 42 سال است این کشور استقلال خود را به دست آورده و این اتفاق بزرگ نشان داد که ملت ما مستقل است و تحت تأثیر رسانه های دشمن نبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز آغازبخش یک امیدواری و ایجاد حس اعتماد برای مردم است

امروز آغازبخش یک امیدواری و ایجاد حس اعتماد برای مردم است