مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 11:102021-06-19سياسي

عاملان انتشار اخبار جعلی در مورد انتخابات دستگیر شدند


معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با اشاره به اقرار متهمان به جرم خود در تحقیقات صورت گرفته مبنی بر تشویش اذهان عمومی و تخریب وجهه کاندیداها در استان های مربوطه و زیر سوال بردن صحت برگزاری رای گیری با استفاده از تصاویر تقطیع شده و قدیمی و انتشار شایعات و اخبار جعلی، - از تحویل دستگیر شدگان به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی پرونده هایشان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: عاملان انتشار تصاویر ادوار گذشته، تقطیع شده و اخبار کذب با هدف ایجاد ابهام در صندوق های رای انتخابات و تخریب چهره کاندیداها، شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ رامین پاشایی افزود: بر اساس رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی و دریافت شکواییه های قضایی از سوی چند نفر از کاندیداهای میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و انتخابات شوراهای شهر و روستا مبنی بر انتشار مطالب خلاف واقع، شایعه بر علیه آنان و خانواده هایشان و انتشار تصاویر شخصی و کاملا خصوصی و تقطیع تصاویر؛ موضوع جهت پی گیری در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به سر نخ های به دست آمده مبنی بر اقدام سازمان یافته و کاملا هماهنگ جهت تخریب چهره برخی از کاندیداها و همچنین ایجاد شک و شبه در برگزاری صحت و سقم انتخابات در حوزه های انتخاباتی چند استان و شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان انتشار اخبار جعلی در مورد انتخابات دستگیر شدند

عاملان انتشار اخبار جعلی در مورد انتخابات دستگیر شدند