مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-19سياسي

تقدیر سازمان بسیج رسانه کردستان از پوشش خوب رسانه ای انتخابات


رییس سازمان بسیج رسانه کردستان پوشش رسانه ای و لحظه به لحظه انتخابات در استان توسط خبرنگاران و عکاسان خبری را کاری شایسته و در خور تحسین عنوان کرد.

- ، توفیق مفاخری روز شنبه در مصاحبه با خبرنگاران رسانه ها در سنندج اظهار داشت: اگرچه از اول انقلاب تاکنون معاندین و بدخواهان نظام تلاش می کنند تا مردم را نسبت به انقلاب بدبین کنند و از این طریق به اهداف خود دست یابند، اما از چند ماه قبل انتخابات فعالیت آنها در رسانه های دیداری، شنیداری و رسانه های برخط و شبکه های اجتماعی چند برابر شد.

وی افزود: دشمنان با ایجاد کمپین های نه به انتخابات ، تحریم انتخابات ، رای بی رأی و موارد دیگری سعی می کردند تا مردم پای صندوق های اخذ رأی حاضر نشوند و به نوعی مشروعیت و جمهوریت نظام زیر سوال برود.

وی ادامه داد: با نزدیک شدن به 28 خرداد روز انتخابات، فعالیت های آنان گسترش زیادی پیدا کرد طوری که 24 ساعت برنامه رسانه ای خود را با موضوع انتخابات ایران و تحریم آن پر می کردند.

مفاخری اظهار کرد: کردستان یکی از استان های متفاوت کشور به لحاظ قومیت و مذهب است و به واسطه مرزی بودن بیشتر مورد طمع معاندین است که این را می توان از غائله های قومی اوایل انقلاب تا برخی شیطنت های آنان در این استان به وضوح دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر سازمان بسیج رسانه کردستان از پوشش خوب رسانه ای انتخابات

تقدیر سازمان بسیج رسانه کردستان از پوشش خوب رسانه ای انتخابات