مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 10:552021-06-19بين الملل

گروه بهمن نماد جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه اربیل عراق است


عبدالامیر ربیهاوی رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در سفارت بغداد با حضور در نمایشگاه اربیل از بخش شرکت های ایرانی بازدید به عمل آورد و در مورد حضور گروه بهمن در نمایشگاه اربیل گفت: نمایشگاه هایی که در اقلیم کردستان برگزار می شوند، نمایشگاه های معتبری هستند زیرا شرکت های بین المللی و کنسولگری دیگر کشورها از این نمایشگاه ها بازدید به عمل می آورند.

ربیهاوی با توجه به اولویت بندی حضور شرکت های معتبر و برتر در نمایشگاه اربیل گفت: در بحث اولویت بندی نمایشگاهی حضور شرکت های خودرویی لحاظ شده است و با توجه به حجم تعداد شرکت های حاضر یافته ایران در نمایشگاه اربیل واقعا می توان گفت که گروه بهمن و محصولات این شرکت نماد جمهوری اسلامی ایران است.

وی استقبال بازدید کنندگان عراقی و اربیلی از محصولات گروه بهمن را خوب توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد که گروه بهمن بتواند در الباقی نمایشگاه ها محصولات بیشتری عرضه کند و در این صورت استقبال نیز افزایش خواهد یافت.

رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در سفارت بغداد در مورد حضور بیشتر گروه بهمن در نمایشگاه های عراق گفت: مذاکراتی در مورد حضور در منطقه عربی و مرکز عراق بویژه در نمایشگاه 46 بغداد که بین المللی است و کل کشورها در آن حضور دارند صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه بهمن نماد جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه اربیل عراق است

گروه بهمن نماد جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه اربیل عراق است