مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 10:352021-06-19سياسي

فعالیت 50 اکیپ عملیاتی توزیع برق سمنان در انتخابات


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان گفت: برای انتخابات روز 28 خردادماه، 50 اکیپ اجرایی این شرکت در آماده باش کامل بودند و ایفای نقش کردند.

- سیدمحمد موسوی زاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان ضمن قدردانی از تلاش و زحمات کلیه نیروهای عملیاتی و پشتیبانی شرکت توزیع برق استان سمنان در انتخابات اظهار کرد: تمامی تجهیزات و همکاران کشیک به استعداد 150 نفر در مرکز فوریت های برق آماده خدمت رسانی بوده تا در صورت بروز اشکال یا حادثه احتمالی به ویژه در شعب اخذ رأی، اقدام اصلاحی به عمل آورند که مورد خاصی گزارش و حادث نشده است.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته و تشکیل ستاد اجرایی آمادگی برگزاری انتخابات در حوزه ستادی شرکت توزیع برق استان سمنان و مدیریت های توزیع برق در هر شهرستان، کلیه واحدهای اتفاقات و عملیات و تعمیرات خطوط برق، در روز انتخابات با آمادگی 100 درصدی در هشت شهرستان استان نقش آفرینی شایسته ای داشتند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان با عنوان این که مدیر کشیک استان در حوزه ستادی مستقر و هماهنگی لازم را بین واحدها به انجام رسانده است، تصریح کرد: در هر شهرستان، مدیر کشیک و همچنین نیروهای فنی، تخصصی و پشتیبانی کشیک حضور و آمادگی کامل داشته و در راستای تأمین برق مطمئن شعب اخذ رأی، همکاری شایسته به عمل آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 50 اکیپ عملیاتی توزیع برق سمنان در انتخابات

فعالیت 50 اکیپ عملیاتی توزیع برق سمنان در انتخابات