مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 10:302021-06-19سياسي

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان از حضور مردم در انتخابات


نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان با صدور پیامی مشترک، از مشارکت بالای مردم گلستان در انتخابات 28 خردادماه تقدیر کردند.

- ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان با صدور پیامی مشترک، از مشارکت بالای مردم گلستان در انتخابات 28 خردادماه تقدیر کردند.

متن کامل پیام مشترک آیت الله سیدکاظم نورمفیدی و دکتر هادی حق شناس به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انتخابات تجلی اراده ملت در تعیین سرنوشت مملکت است و همواره حضور مردم در انتخابات مورد تأکید حضرت امام رحمه الله و مقام معظم رهبری مدظله العالی بوده است.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا که در 28 خردادماه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در جهت حفظ سلامت مردم در برابر شیوع ویروس کرونا گزار شد، نمونه ای بارز از شکوه همراهی مردم با نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

بی تردید این انتخابات خنثی کننده توطئه ها و شرارت های دشمنان بین المللی جمهوری اسلامی و نشان دهنده عمق رابطه مردم و حکومت بود.

استان گلستان که مشارکت 62 درصدی را در انتخابات 28 خرداد به نام خود ثبت کرد همواره به عنوان یکی از استان های برتر در میزان مشارکت مردم در عرصه های انتخابات بوده است و در 43 سال گذشته مردم این استان اعم از شیعه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان از حضور مردم در انتخابات

تقدیر نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان از حضور مردم در انتخابات