مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-19سياسي

کاروان زیر سایه خورشید به شهر گل و گلاب در کاشان رسید


کاروان زیر سایه خورشید با حضور خدام حرم رضوی برای شرکت در 40 ویژه برنامه جشن های عمومی دهه کرامت به دارالمؤمنین کاشان شهر گل و گلاب رسیدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، امیر بناییان با اشاره به اینکه حضور در کاروان هرسال در شهرستان به همت و رایزنی موسسه خادمان حضرت رضا (ع)  در کاشان میسر می شود، اظهار داشت: کاروان زیر سایه خورشید در 40 ویژه برنامه در قالب جشن های عمومی، دیدارهای مردمی، عیادت بیماران، دیدار با حرم مطهر رضوی همزمان با پنجمین روز از دهه کرامت برگزار شد.

آفتاب نوازشگر کاروان زیر سایه خورشید بر سر بیماران دیالیزی کاشان تابید خادمان بارگاه ملائک پاسبان آستان قدس رضوی با پرچم گردانی در بخش های مرکز دیالیز دانشگاه علوم پزشکی کاشان و اهدای تبرکت شفابخش رضوی به بیماران به کارکنان و پرستاران این مرکز آز خدا قوت گفتند و از تلاش خداپسندانه مدافعان سلامت تقدیر کردند.

سفیران رضوی با ذکر توسل محضر امام رضا علیه السلام شیشه دل بیماران را از اشک راز و نیاز و تمنا محضر امام مهربانی ها جلا دادند و سرشار از روحیه امید و نشاط معنوی، نور سلامتی و شفا و روشنی را در پیمانه جانشان ریختند.

امیر بناییان مسؤول کاروان، حجت الاسلام حسن باقریه یزدی مبلغ کاروان و خادم کشیک اول آستان قدس رضوی، ابراهیم احمدی مداح کاروان و دربان ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاروان زیر سایه خورشید به شهر گل و گلاب در کاشان رسید

کاروان زیر سایه خورشید به شهر گل و گلاب در کاشان رسید