مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 06:202021-06-19سياسي

دو ریسک بزرگ بازار سهام


اکنون ریسک های موجود در بازار سهام به دو ریسک داخلی و خارجی طبقه بندی شده است، ریسک خارجی بر محور مذاکرات وین و ریسک داخلی بر مبنای انتخابات ریاست جمهوری است.

- وی با اشاره به اینکه نظام تعرفه ای کشور باید نظامی باشد که بتواند خود را با واقعیات موجود هماهنگ کند، گفت: ممکن است یک سری تعرفه ها و قوانین دستوری در حوزه داخلی و خارجی وجود داشته باشد و بخواهیم سال های سال آن را به صورت ثابت نگه داریم و از آن استفاده کنیم، این قوانین و تعرفه ها بعد از مدتی به دلیل تورم ساختاری در کشور بی ارزش می شوند که این موضوع باعث شده تا در این زمینه نیازمند یک پویایی باشیم.

این کارشناس بازار سرمایه افزود: بدنه دولتی بدنه بزرگی است، دولت باید نگاه خود را به ملت همراه با اعتمادی بیشتر پیگیری کند، از این طریق ضمن ایجاد اشتغال برای بخش خصوصی شاهد وجود دولتی متحرک و پویا خواهیم بود.

وی با بیان اینکه بحث حمایت از حقوق مصرف کننده از جمله مسایلی است که در این سال ها کمتر مورد توجه قرار گرفته است، تاکید کرد: باید در کشور نگاه به نیاز تولیدکننده و مصرف کننده توام با یکدیگر باشد و بتوانیم نقطه ای بهینه و کارا پیدا کنیم تا با حداقل هزینه بیشترین استفاده را از فضای اقتصادی کشور داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو ریسک بزرگ بازار سهام

دو ریسک بزرگ بازار سهام