مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-19سياسي

تکلیف بیمه «خدمات مشاوره و روانشناسی» مشخص شد


قرار است برای سال 1401 در مجلس ردیف بودجه در نظر گیرند تا مردم از بیمه ها در ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره استفاده کنند.

- گروه سلامت خبرگزاری:سلامت روان موضوع بسیار مهمی در هر جامعه ای است و عدم آن آسیب های زیادی به افراد وارد خواهد کرد و زندگی فردی و اجتماعی را تحت الشعاع خود قرار می دهد.

در این میان بحث پرداخت هزینه خدمات روان شناسی و مشاوره به عنوان یکی از موانع اقبال و روی آوردن به موضوع استفاده از خدمات مشاوره و روانشناسی همواره مطرح بوده است.

به طوری که پرداخت هزینه بالای استفاده از مشاوران بسیاری افراد را از دریافت خدمات مشاوره و روانشناسی آن هم در زمان های احساس نیاز شدید به مشاوره منصرف می کند.

بحث پوشش بیمه ای این خدمات و استفاده از حمایت های مالی بیمه ها از خدمات یاد شده همواره خواسته افراد جامعه به ویژه جامعه مشاوران و روانشناسان بوده است.

در این راستا جمعی از مخاطبان سامانه فارس من خبرگزاری فارس با طرح این موضوع خواستار شفاف سازی و بیان اقدامات مسؤولان و متولیان حوزه روانشناسی و مشاوره شده اند.

آنها بیان داشته اند که مهم ترین معضلی که سر راه مشاوران و روانشناسان برای ارائه خدمات مشاوره ای وجود دارد عدم پوشش بیمه ای خدمات روانشناسی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکلیف بیمه «خدمات مشاوره و روانشناسی» مشخص شد

تکلیف بیمه «خدمات مشاوره و روانشناسی» مشخص شد