مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 06:152021-06-19سياسي

ترفند حیله گرانه یک کاندیدای شورای شهر مشهد زیر ذره بین دستگاه قضا!


رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان مشهد گفت: یک کاندیدای شورای شهر مشهد، دست به توزیع شب نامه ای که در آن اسم کاندیدایی معروف بوده است زده در صورتی که مقابل آن اسم، - علی بامشکی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد، در خصوص تخلفات انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان، اظهار کرد: چند تخلف به هیأت نظارت به صورت شفاهی گزارش شده اما پرونده ای جز یک مورد به دستگاه قضا تحویل داده نشده است.

رییس هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستای شهرستان مشهد تشریح کرد: تخلفات مختلفی مانند سوء استفاده برخی کاندیداها از افراد بی سواد یا تبلیغ کاندیدا در پای صندوق های رای رخ داده که پس از شمارش آرا بررسی کرده و رسیدگی می کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: تنها یک مورد به دستگاه قضا ارجاع داده شده است، موضوع از این قرار بوده که یک کاندیدای شورای شهر مشهد دست به توزیع شب نامه ای که در آن اسم کاندیدایی معروف بوده است، زده در صورتی که مقابل آن اسم، کد خودش را ذکر کرده تا با این ترفند آرا آن کاندیدا را به سود خود تغییر دهد! گفتنی است؛ حیله گری و رفتاری که در آن اخلاق انتخاباتی رعایت نمی شود در اکثر انتخابات توسط افرادی بی بصیرت صورت می گیرد که این موارد که به دستگاه قضا هم ارجاع و بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترفند حیله گرانه یک کاندیدای شورای شهر مشهد زیر ذره بین دستگاه قضا!

ترفند حیله گرانه یک کاندیدای شورای شهر مشهد زیر ذره بین دستگاه قضا!