مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-19ورزشي

طلبکاران دنبال حکم جلب بازیکن استقلال!


به دلیل آنچه عدم تادیه چک های انتقال بازیکن سابق شهرخودرو به استقلال تهران اعلام شده، گفته می شود طلبکاران برای گرفتن حکم جلب مدافع استقلال اقدام کرده اند.

- به دلیل آنچه عدم تادیه چک های انتقال بازیکن سابق شهرخودرو به استقلال تهران اعلام شده، گفته می شود طلبکاران برای گرفتن حکم جلب مدافع استقلال اقدام کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بحران مالی در باشگاه استقلال به اوج خود رسیده و به نظر می رسد که مدیران این تیم کار سختی برای حل مشکلات آبی پوشان پایتخت دارند.

پس از آنکه فرشید اسماعیلی تمرینات استقلال را تحریم کرد و فرهاد مجیدی، سرمربی آبی پوشان از وضعیت نابسامان تیمش انتقاد کرد، حالا شنیده می شود که حکم جلب حسین مرادمند، مدافع استقلال نیز صادر شده است.

حسین مرادمند در حالی تابستان سال 1399 از باشگاه شهرخودرو راهی استقلال شد که هنوز با این باشگاه مشهدی قرارداد داشت.

طبق توافقات اولیه طرفین، قرار شد مرادمند کل پول رضایت نامه را با چک شخصی خود به شهرخودرو بپردازد و 1 میلیارد و 500 میلیون تومان از این مبلغ را در 3 قسط در پاییز و زمستان 1399 از استقلال وصول کند، اتفاقی که ظاهرا با بدقولی مدیران استقلال روبرو شده و تا امروز با گذشت 6 ماه از آن زمان پولی بابت این انتقال پرداخت نشده و در نتیجه چک های شخصی و بی پشتوانه این بازیکن اکنون برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طلبکاران دنبال حکم جلب بازیکن استقلال!

طلبکاران دنبال حکم جلب بازیکن استقلال!