مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-19اقتصادي

ادامه فرایند امکان خرید ملک از بورس کالا


عرضه ملک در بورس کالا درحالی به نخستین سالگرد خود نزدیک می شود که قرار است این بازار به زودی میزبان عرضه سه قطعه زمین باشد.

- عرضه ملک در بورس کالا درحالی به نخستین سالگرد خود نزدیک می شود که قرار است این بازار به زودی میزبان عرضه سه قطعه زمین باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زمزمه راه اندازی بورس املاک، مستغلات و امتیازات از تیرماه سال گذشته به گوش می رسید و 29 مردادماه سال 1399 نیز اولین معامله ملک در تاریخ بورس از طریق این بازار انجام شد.

بدین صورت که شرکت عمران شهر جدید پردیس یک باب واحد تجاری را پس از پذیرش در بازار فرعی بورس کالای ایران با قیمت پایه یک میلیارد و 63 میلیون تومان عرضه کرد و به فروش رساند.

پس از آن ملک تجاری بانک اقتصاد نوین (کرمان) در 25شهریور و زمین بانک اقتصاد نوین (بندرعباس) در 26شهریورماه در بورس کالا عرضه شدند.

همچنین نهم آذرماه وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راستای برنامه فروش املاک مازاد خود، یک قطعه زمین محصور شده واقع در شهرستان دماوند را به قیمت پایه 130 میلیارد ریال در بورس کالای ایران روی میز فروش گذاشت.

در این راستا، به زودی سه قطعه زمین روی تابلوی بورس کالا میرود که البته پس از پذیرش یک قطعه زمین 15 هزار متری در مازندران متعلق به آستان قدس رضوی و همینطور هفت باب واحد تجاری شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه فرایند امکان خرید ملک از بورس کالا

ادامه فرایند امکان خرید ملک از بورس کالا