مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 05:552021-06-19سياسي

دستگیری بیش از 10 متخلف انتخاباتی در کاشمر


رییس هیأت نظارت بر ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستای کاشمر از شناسایی و دستگیری بیش از 10 متخلف انتخاباتی در جریان روند برگزاری انتخابات در این شهرستان خبر داد.

- سیدعلیرضا نبوی ثالث در گفت وگو با خبرنگار فارس در کاشمر ضمن قدردانی از حضور آگاهانه و پرشور مردم کاشمر در این دوره از انتخابات، اظهار کرد: مردم کاشمر با مشارکت 57 درصدی در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند.

رییس هیأت نظارت کاشمر با بیان اینکه به دلیل مشکلات فنی در دستگاه های احراز هویت در بدو آغاز رأی گیری افزود: با تلاش نیروهای فنی و پشتیبان این مشکل فنی در همان ساعات اولیه برطرف و تنها در برخی از شعب انتخابات با نیم تا یک ساعت تاخیر آغاز شد.

  وی با ابراز تأسف از انجام برخی تخلفات در روز رأی گیری یادآور شد: تعدادی از کاندیداها با تشکیل یک ائتلاف خاص دست به بداخلاقی هایی زدند که به لحاظ قانون انتخابات تخلف محرز است.

  نبوی نصب پوستر تصاویر گروه ائتلافی و یا تصاویر فردی کاندیدا بر روی خودرو و پارک کردن آن در نزدیک شعبات اخذ رأی، توزیع برگه هایی که اسامی کاندیداهای ائتلاف در آن درج شده بود، حضور افراد مختلف در محل شعبه،  سفارش کردن نوشتن نام لیست ائتلافی به رای دهندگان و خرید و فروش رأی را از جمله اتخلفات انتخاباتی صورت گرفته عنوان کرد و گفت: ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری بیش از 10 متخلف انتخاباتی در کاشمر

دستگیری بیش از 10 متخلف انتخاباتی در کاشمر