مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-19دانش

آموزش ترکیبی در دانشگاه جامع علمی کاربردی در مهر 1400


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در صورت واکسیناسیون کادر علمی، دانشجویان و کارکنان، آموزش ها در این دانشگاه در مهر 1400 به صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) ارائه می شود.

- رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: در صورت واکسیناسیون کادر علمی، دانشجویان و کارکنان، آموزش ها در این دانشگاه در مهر 1400 به صورت ترکیبی (حضوری و مجازی) ارائه می شود.

 محمد حسین امید در گفتگو با مواجه شدیم اصلاً آمادگی برگزاری این حجم گسترده کلاس های مجازی را نداشتیم.

وی ادامه داد: اصولاً دوره های دانشگاه علمی کاربردی مهارتی است برای همین باید در محیط کار، کارگاه، کارخانه و آزمایشگاه اجرا شود از طرفی هم تعداد کلاس های دانشگاه، یک هزار، دو هزار یا پنج هزار مانند دانشگاه های دیگر نبود ما در همان اسفند 98 حدود 110 هزار کلاس داشتیم.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: در مدت کوتاهی از 20 اسفند 98 تا 15 فروردین 99 که شروع سال بود کمتر از 2 هفته فرصت داشتیم زیرساخت های مقدماتی را آماده کردیم، 16 فروردین برخی از کلاس های دانشگاه شروع شد و تا پایان ترم با مشکلات زیاد بالاخره این 110 هزار کلاس تحت پوشش کلاس های مجازی قرار گرفت.

وی ادامه داد: از همان سال تا امروز بخش های عملی دروس دانشگاه حضوری برگزار شده است زمانی که وضعیت استان ها قرمز بود کلاس های عملی متوقف شده و با بهتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش ترکیبی در دانشگاه جامع علمی کاربردی در مهر 1400

آموزش ترکیبی در دانشگاه جامع علمی کاربردی در مهر 1400