مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 05:452021-06-19سياسي

مشارکت 60 درصدی شهرستان لنگرود در انتخابات


بیش از 60 درصد مردم شهرستان لنگرود هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت کردند که از میانگین مشارکت استان بالاتر است.

- ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود گفت: بیش از 60 درصد مردم شهرستان لنگرود هم در انتخابات ریاست جمهوری و هم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت کردند که از میانگین مشارکت استان بالاتر است.

رحیم حیدری در گفت وگو با ایسنا، ضمن قدردانی از تلاش خبرنگاران هم در ایام تبلیغات و هم در فراهم سازی مقدمات برگزاری یک انتخاب پرشور و حداکثری، اظهار کرد: مردم انقلابی و بصیر نیز علیرغم همه مسائل و مشکلات اقتصادی و معیشتی حسب فرمایش رهبر انقلاب در صحنه حاضر شدند و حماسه آفریدند.

وی با بیان اینکه مردم به تکلیف خود به خوبی عمل کردند و اکنون منتظر عمل مسئولان به وظایف خود هستند، افزود: امیدواریم افراد منتخب هم در ریاست جمهوری و هم در شوراهای اسلامی شهر و روستا بتوانند منشا آثار خیر باشند و نظام را قدرتمندتر از همیشه به پیش ببرند.

فرماندار شهرستان لنگرود، از اعضای شوراهای شهر و روستا خواست به وعده های خود عمل کنند و برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش شبانه روزی داشته باشند، اضافه کرد: مردم با شور و شعور و مشارکت بالا در انتخابات شرکت کردند تا آرای آنان پشتوانه مسئولان در مسیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 60 درصدی شهرستان لنگرود در انتخابات

مشارکت 60 درصدی شهرستان لنگرود در انتخابات