مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-19پزشكي

دانشمند ایرانی دستگاه توقف سکسکه ساخت


استاد عصب شناسی و رییس بخش مراقبت های ویژه جراحی مغز بیمارستان دانشگاه تگزاس در سن آنتونیو دستگاهی مشابه یک نِی ساخته است که بهترین راه حل برای درمان سکسکه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از دیلی میل، علی سیفی استاد عصب شناسی و رییس بخش مراقبت های ویژه جراحی مغز بیمارستان دانشگاه تگزاس در سن آنتونیو دستگاهی مشابه یک نِی ساخته است که بهترین راه حل برای درمان سکسکه است.

نتایج این مطالعه در مجله  Jama Network Open منتشر شده و بیانگر آن است که این دستگاه مشابه نِی، قادر است فورا سکسکه را متوقف کند.

این دستگاه که ابزار مکش و بلع (FISST) نام دارد و با نام هیک اوی(HiccAway) ثبت اختراع شده یک دستگاه نِی مانند به شکل L است.

همه ما درمان های خانگی سکسکه را با امتحان ردیم و حالا پژوهشگران می گویند،  ابزار مکش و بلع که تنها 10 پوند قیمت دارد و با تکنولوژی چاپ سه بعدی توسعه یافته می تواند به سرعت بروز  سکسکه را متوقف کند، کافیست  فردی که دچار سکسکه شده این دستگاه را درون آب قرار داده و از آن به عنوان یک نِی استفاده کند.

این تحقیق توسط مرکز علوم بهداشتی دانشگاه تگزاس انجام شده است بیانگر آن است، سکسکه فوراً و پس از نوشیدن یک یا دو جرعه آب از نی قابل استفاده مجدد متوقف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشمند ایرانی دستگاه توقف سکسکه ساخت

دانشمند ایرانی دستگاه توقف سکسکه ساخت