مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 05:152021-06-19اجتماعي

غنی سازی اوقات فراغت در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان


سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به موضوع تعطیلی مدارس در تابستان و شروع اوقات فراغت دانش آموزان برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری حدود 68 کارگاه آموزشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به موضوع تعطیلی مدارس در تابستان و شروع اوقات فراغت دانش آموزان برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری حدود 68 کارگاه آموزشی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است.

حجت الله آسمند درگفت وگو با ایسنا درخصوص برنامه های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای اوقات فراغت در تابستان اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا از سال گذشته تمامی کلاس های حضوری این کانون تعطیل شده است و کلاس ها به صورت مجازی و برخط برگزار می شوند، همچنین ثبت نام کلاس ها نیز به صورت آنلاین انجام خواهد شد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری افزود: از حدود یک هفته پیش ترم بهار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان پایان یافت که 17 کارگاه آموزشی در این ترم فعالیت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غنی سازی اوقات فراغت در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان

غنی سازی اوقات فراغت در کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان