مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 05:102021-06-19بين الملل

در سالگرد برجام، توافق وین حاصل می شود؟


سرپرست هیات روسیه در مذاکرات وین در خصوص برجام تلویحا از احتمال دستیابی طرف های مذاکرات هسته ای ایران به توافق تا روز 15 ژوییه (24 تیر) و تقریبا همزمان با ششمین سالگرد توافق برجام خبر داد.

- سرپرست هیات روسیه در مذاکرات وین در خصوص برجام تلویحا از احتمال دستیابی طرف های مذاکرات هسته ای ایران به توافق تا روز 15 ژوییه (24 تیر) و تقریبا همزمان با ششمین سالگرد توافق برجام خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سرپرست هیات روسیه در مذاکرات برجامی وین در توییتی ، تلویحا از احتمال دستیابی طرف های مذاکرات هسته ای ایران به توافق تا روز 15 ژوییه (24 تیر) و تقریبا همزمان با ششمین سالگردتوافق برجام خبر داد.

میخاییل اولیانوف ساعاتی پیش در توییتی در پاسخ به توییت لارنس نورمن خبرنگار وال استریت ژورنال که نوشته بود آیا کسی حاضر است بر سر حصول توافق مذاکرات وین تا روز 15 ژوییه شرط ببنند؟ نوشت: موقعیت شغلی من اجازه شرط بندی نمی دهد اما این ایده را دوست دارم که روز 15 ژوییه به عنوان یک تاریخ هدف باشد ، روزی که ششمین سالگرد شکل گیری برجام است.

اولیانوف اما داخل پرانتز نوشت که البته این موضوع را خیلی جدید نگیرید چون گاهی یک ذره شیطنت حتی برای یک دیپلمات هم مجاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سالگرد برجام، توافق وین حاصل می شود؟

در سالگرد برجام، توافق وین حاصل می شود؟