مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 05:102021-06-19سياسي

پیام روحانی به مردم ایران پس از انتخابات 1400


روحانی رییس جمهوری در پیامی ضمن «آرزوی موفقیت برای منتخب ملت در این مسئولیت سنگین»، خطاب به مردم ایران پس از انتخابات 1400 نوشت: حضور پرشکوه و دشمن شکن شما ملت هوشیار در انتخابات لبیک با شکوهی به رهبر معظم انقلاب بود و موجب پشیمانی و یاس بیشتر دشمنان و بدخواهان این ملت گردید.

- روحانی رییس جمهوری در پیامی ضمن آرزوی موفقیت برای منتخب ملت در این مسئولیت سنگین ، خطاب به مردم ایران پس از انتخابات 1400 نوشت: حضور پرشکوه و دشمن شکن شما ملت هوشیار در انتخابات لبیک با شکوهی به رهبر معظم انقلاب بود و موجب پشیمانی و یاس بیشتر دشمنان و بدخواهان این ملت گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس جمهور درپیامی خطاب به ملت ایران حضور حماسی و کم نظیر در انتخابات 1400 را لبیک با شکوهی به رهبر معظم انقلاب و تجلی تجدید عهد با شهدای والامقام کشور، خواند و تاکید کرد: حضور پرشکوه و دشمن شکن شما ملت هوشیار در این انتخابات موجب پشیمانی و یاس دشمنان و بدخواهان این ملت گردید و بار دیگر حرکت ملت ایران در مسیر تعالی و تدبیر و خردورزی و امید به آینده ای روشن را رقم زد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است: ملت بزرگ و فهیم ایران حضور حماسی و کم نظیر شما ملت شگفتی ساز در یکی از رویدادهای بزرگ سیاسی و سرنوشت ساز، نمایانگر پیمان نویینی با آرمان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام روحانی به مردم ایران پس از انتخابات 1400

پیام روحانی به مردم ایران پس از انتخابات 1400