مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-19اقتصادي

بازسازی 120 هزار مترمربع از بافت های فرسوده دانشگاه شهید بهشتی


معاون پشتیبانی، اداری و مدیریت منابع دانشگاه شهید بهشتی از بازسازی 120 هزار مترمربع از بافت های فرسوده این دانشگاه خبر داد و گفت: در حال حاضر 9 پروژه فعال با اعتباری برابر با 200 میلیارد تومان در دانشگاه در حال انجام است.

- معاون پشتیبانی، اداری و مدیریت منابع دانشگاه شهید بهشتی از بازسازی 120 هزار مترمربع از بافت های فرسوده این دانشگاه خبر داد و گفت: در حال حاضر 9 پروژه فعال با اعتباری برابر با 200 میلیارد تومان در دانشگاه در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر جواد اطاعت در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی دانشگاه شهید بهشتی گزارشی از اقدامات عمرانی این دانشگاه ارائه داد و گفت: بازسازی 120 هزار مترمربع از بافت های فرسوده از جمله خوابگاه های دانشجویی، آشپزخانه مرکزی دانشگاه، ساختمان های اداری، کتابخانه مرکزی، رستوران ها، تعدادی از دانشکده ها و پژوهشکده ها، بازسازی و آسفالت خیابان ها، نوسازی جداول و بازسازی و نوسازی نود درصد موتورخانه های پردیس مرکزی از جمله این پروژه ها است.

ژ معاون پشتیبانی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به اهمیت این طرح ها، از حمایت های سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل این پروژه ها قدردانی نمود و افزود: در حال حاضر 9 پروژه فعال با اعتباری برابر با 200 میلیارد تومان در دانشگاه در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی 120 هزار مترمربع از بافت های فرسوده دانشگاه شهید بهشتی

بازسازی 120 هزار مترمربع از بافت های فرسوده دانشگاه شهید بهشتی