مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 04:502021-06-19بين الملل

پولیتیکو: ناوهای ایرانی تغییر مسیر داده اند


نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی نوشت که دو کشتی نظامی متعلق به ایران که تصور می شد به سمت ونزوئلا در حال حرکت هستند، مسیر خود را تغییر داده اند.

- نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی نوشت که دو کشتی نظامی متعلق به ایران که تصور می شد به سمت ونزوئلا در حال حرکت هستند، مسیر خود را تغییر داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه آمریکایی پولیتیکو در این باره نوشت: چند مقام آمریکایی گفته اند که دو کشتی ایرانی که پیشتر تصور می شد مقصدشان ونزوئلا است، اواسط هفته گذشته تغییر مسیر داده و اکنون به سمت ساحل غربی آفریقا در حرکت هستند.

پولیتیکو افزود: دو کشتی ایرانی که مقامات آمریکایی ابتدا تصور می کردند قصد انتقال تسلیحات به ونزوئلا را دارند، تاکنون چند بار از زمان ترک ایران، مسیر حرکت خود را تغییر داده اند و احتمال تغییر جهت مجدد آنها نیز منتفی نیست.

به گفته این مقامات آمریکایی که خواستند نامشان فاش نشود، ناوچه سهند و ناوبندر مکران هم اکنون به سمت ساحل غرب آفریقا در حال حرکت هستند.

این مقامات اکنون بر این باورند که مقصد این دو کشتی ممکن است دریای مدیترانه و احتمالا سوریه و یا روسیه باشد.

این مقام های آمریکایی همچنین مدعی شدند که تغییر مسیر دو کشتی ایرانی حاصل تلاش های دیپلماتیک برای متقاعد کردن ونزوئلا، کوبا و سایر کشورهای م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پولیتیکو: ناوهای ایرانی تغییر مسیر داده اند

پولیتیکو: ناوهای ایرانی تغییر مسیر داده اند