مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 04:402021-06-19سياسي

آتش بازار تبریز به جان بازار اصفهان نیافتد


رییس شورای هماهنگی سازمان های غیردولتی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درخواست کرد امنیت بازار تاریخی اصفهان ارتقاء داده شود تا اتفاق ناگوار بازار تبریز تکرار نشود.

- رییس شورای هماهنگی سازمان های غیردولتی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درخواست کرد امنیت بازار تاریخی اصفهان ارتقاء داده شود تا اتفاق ناگوار بازار تبریز تکرار نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الیار عاصمی نژاد در نامه ای به مدیر موقوفه صارمیه استان اصفهان که در اختیار این خبرگزاری قرار داده، متذکر شد: بازار تاریخی و میدان نقش جهان از جمله ثروت های فرهنگی ایران و جهان بوده که روزانه پذیرای تعداد زیادی از شهروندان و گردشگران داخلی و خارجی است، ولیکن به دلایل متعددی در معرض آسیب هایی همچون آتش سوزی (نظیر آتش سوزی حجره های اطراف میدان در نوروز امسال) قرار دارد.

شورای هماهنگی سازمان های غیردولتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری متشکل از انجمن های حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پیرو ارتقای امنیت این آثار جهانی و برای جلوگیری از تکرار ناگوار اتفاق بازار تبریز، درخواست شارژ کپسول های آتش نشانی اهدایی میراث فرهنگی، نصب کلید محافظ جان و سیستم اعلام حریق و جابه جایی مشاغل پرخطر از این محدوده را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش بازار تبریز به جان بازار اصفهان نیافتد

آتش بازار تبریز به جان بازار اصفهان نیافتد