مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 04:402021-06-19سياسي

مدارس شعب اخذ رای کاشان امروز تعطیل است


با توجه به طولانی شدن مدت زمان فرایند برگزاری انتخابات تا پاسی از شب، مدارس محل برگزاری رای گیری، در روز شنبه- 29 خرداد تعطیل است.

- ایسنا/اصفهان فرماندار کاشان گفت: با توجه به طولانی شدن مدت زمان فرایند برگزاری انتخابات تا پاسی از شب، مدارس محل برگزاری رای گیری، در روز شنبه- 29 خرداد تعطیل است.

علی اکبر مرتضایی با اعلام این خبر، اظهار کرد: کادر آموزشی، اجرایی و دانش آموزان این مدارس لازم نیست که روز شنبه در واحدهای آموزشی حضور داشته باشند.

وی افزود: با توجه به درخواست برخی از آموزشگاه ها که ثبت نام و پذیرش آنها از طریق آزمون و مصاحبه انجام می شود، مقرر شد با رعایت پروتکل های بهداشتی مخصوصا با نوبت بندی و رعایت فاصله و کنترل حاضران، فعالیت ها انجام شود و از تجمع افراد جلوگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کاشان، مرتضایی گفت: مقرر شده است که دانشگاه های سطح شهرستان کاشان نیز همکاری لازم در تغییر زمان برگزاری آزمون های پیش بینی شده در روز شنبه - 29 خردادماه برای دانشجویان فعال در ستادهای انتخابات و شعب اخذ رای با تایید و گواهی فرمانداری را داشته باشند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس شعب اخذ رای کاشان امروز تعطیل است

مدارس شعب اخذ رای کاشان امروز تعطیل است