مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-19سياسي

جوکار: باید به رأی مردم احترام گذاشت و قدردان آنان بود


رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز باید با وفاق و هم صدایی با رییس جمهور منتخب در جهت تحقق مطالبات مردم و رفع مشکلات گام برداشت.

- رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امروز باید با وفاق و هم صدایی با رییس جمهور منتخب در جهت تحقق مطالبات مردم و رفع مشکلات گام برداشت.

محمدصالح جوکار در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت کنار رفتن رقابت های انتخاباتی و شنیده شدن صدایی واحد از کشور، بیان کرد: با برگزاری انتخابات دیگر بحث رقابت ها تمام شد و اکنون فصل کار و اجرای برنامه ها در راستای تحقق مطالبات مردم است.

این امر می طلبد همگی فارغ از هرگونه نگاه سیاسی به رییس جمهور منتخب کمک کنیم تا در راستای اجرای اهداف و برنامه هایش حرکت کند.

نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، در ادامه با بیان اینکه ما شاهد بودیم که در دوره انتخابات دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفت تا مردم را از صندوق رای دلسرد کند، تصریح کرد: اما مردم در پای صندوق های رای حاضر شدند و حتی در برخی از کشورهای اروپایی هزینه دادند و کتک خوردند اما از رای دادن منصرف نشدند.

امروز باید به رای مردم احترام گذاشت قدردان آنان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوکار: باید به رأی مردم احترام گذاشت و قدردان آنان بود

جوکار: باید به رأی مردم احترام گذاشت و قدردان آنان بود