مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-19سياسي

منتخبان با خدمت صادقانه شکر پیروزی در انتخابات را به جای آورند


منتخبین ملت باید با خدمت صادقانه، مدیریت عاقلانه شکر این پیروزی را به جای آورند تا ملت ایران در زیر سایه جمهوری اسلامی با آرامش و عزت زندگی کنند.

- ، با اشاره به خلق حماسه بزرگ توسط ملت ایران، اظهار کرد: به لطف خداوند همواره از گردنه های حساس عبور کردیم و این انتخابات نیز به دلیل بمباران رسانه ای شبکه های کفر یک گردنه حساس محسوب می شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان افزود: رسانه های فارسی زبان دشمن در طی این مدت با سوءاستفاده از عملکرد نامطلوب برخی از دولتمردان در پی ناامید کردن مردم بودند که ناکام ماندند.

وی با بیان اینکه اگر نوع عملکرد مدیران در سال های اخیر بهتر بود سطح مشارکت بالاتر بود، اضافه کرد: مردم با وجود مشکلات و گلایه ها، از فرمایشات رهبری تبعیت کرده و در انتخابات شرکت کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان بیان کرد: مطلوب است که مردم امروز با عمل به سفارش امام صادق (ع) و به شکرانه این پیروزی، نماز شکر به جای آورند و خداوند را بابت این پیروزی شکر کنند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران توطئه آمریکا، انگلیس و عربستان را نقش بر آب کردند، افزود: علی رغم تبلیغات رسانه های صهیونیستی و سعودی که با هدف ناامید کردن ملت انجام می شد، مردم ما با رأی خود حماسه آفرینی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخبان با خدمت صادقانه شکر پیروزی در انتخابات را به جای آورند

منتخبان با خدمت صادقانه شکر پیروزی در انتخابات را به جای آورند