مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 04:102021-06-19ورزشي

حدادی به المپیک توکیو می رسد/ مصدومیت احسان حاد نیست


رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با اشاره به بررسی وضعیت احسان حدادی توسط کمیسیون ویژه این فدراسیون تاکید کرد که این ورزشکار برای اعزام به توکیو و حضور در المپیک هیچ منعی ندارد.

- جی پلاس ، نتیجه بررسی هایی که بر روی آسیب دیدگی احسان حدادی و وضعیت او برای حضور در المپیک توکیو انجام شده کاملا خلاف تمام حرف و حدیث هایی است که طی یک ماه گذشته در این زمینه مطرح شده بود.

مهر نوشت؛ یک ماه پیش اینگونه اعلام شد که احسان حدادی در جریان تمریناتش در آمریکا از ناحیه دیسک کمر دچار آسیب دیدگی شده است.

البته عدم حضور او در ایران باعث شد در مورد شدت مصدومیتش اظهار نظر پزشکی دقیقی صورت نگیرد با این حال صحبت هایی در مورد حاد بودن این آسیب دیدگی مطرح شده بود به گونه ای که حتی اعزام وی به توکیو را هم با حرف و حدیث مواجه کرده بود.

در همین زمینه هفته گذشته و به فاصله چند روز پس از بازگشت احسان حدادی به کشور، فدراسیون پزشکی ورزشی اقدام به تشکیل کمیسیون ویژه پزشکی برای وی کرد تا در حضور متخصصین مغز و اعصاب، جراح کمر، فیزیوتراپ معتمد فدراسیون و .

وضعیت این المپین و شرایطش برای اعزام به توکیو بررسی شود.

غلامرضا نوروزی با اشاره به نتیجه این کمیسیون تاکید کرد که مصدومیت احسان حدادی به گونه ای نیست که شرایط اعزام به المپیک توکیو را نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدادی به المپیک توکیو می رسد/ مصدومیت احسان حاد نیست

حدادی به المپیک توکیو می رسد/ مصدومیت احسان حاد نیست