مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 03:502021-06-19سياسي

حسین زهی: رییس جمهور منتخب متعلق به کل ملت ایران است


نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با پایان انتخابات، باید رقابت ها نیز پایان یافته و همه بخش ها و جریان های سیاسی با هم افزایی به رییس جمهور منتخب در رفع مشکلات مردم کمک کنند.

- نایب رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با پایان انتخابات، باید رقابت ها نیز پایان یافته و همه بخش ها و جریان های سیاسی با هم افزایی به رییس جمهور منتخب در رفع مشکلات مردم کمک کنند.

اسماعیل حسین زهی در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر ضرورت کنار رفتن رقابت ها و آغاز رفاقت ها بین تمام جریان های سیاسی نظام پس از انتخابات بیان کرد: انتظار می رود تمام جریان ها و احزاب سیاسی که در چهارچوب قانون اساسی در ایران اسلامی در حال فعالیت هستند و در دوران انتخابات نیز با یکدیگر به رقابت پرداختند، بعد از انتخاب فردی اصلح از سوی مردم به عنوان رییس جمهور، همه با هم افزایی از فرد منتخب حمایت کنند.

وی در ادامه اظهار کرد: رییس جمهور منتخب متعلق به کل ملت ایران است.

اگر همه ارکان و بخش های نظام از فرد منتخب حمایت نکنند، هرچقدر هم که پشتوانه مردمی داشته باشد در پیشبرد برنامه هایش و تحقق مطالبات مردم موفق نخواهد شد.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با پایان انتخابات، رقابت ها نیز باید پایان یافته و همه بخش ها و جریان های سیاسی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسین زهی: رییس جمهور منتخب متعلق به کل ملت ایران است

حسین زهی: رییس جمهور منتخب متعلق به کل ملت ایران است