مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 03:202021-06-18پزشكي

ورود مسافر بدون تست منفی کرونا به هرمزگان ممنوع شد


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: ورود مسافر از مسیرهای هوایی داخلی، راه آهن و پایانه های مسافری بدون تست منفی کرونا از شنبه 29 خرداد به هرمزگان ممنوع است.

- ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: ورود مسافر از مسیرهای هوایی داخلی، راه آهن و پایانه های مسافری بدون تست منفی کرونا از شنبه 29 خرداد به هرمزگان ممنوع است.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: چهار نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در هرمزگان جان باختند و شمار کل جان باختگان این بیماری در استان به هزار و 379 نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه 195 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری شدند و اکنون در مجموع 669 نفر در بیمارستان های استان تحت مراقبتند، اظهار کرد: از مجموع بستری ها، 96 نفر در بخش مراقبت های ویژه (آی.

سی.

یو) بستری هستند و حال 18 نفر از آن ها وخیم است.

نوروزیان اضافه کرد: ورود مسافر از مسیرهای هوایی داخلی، راه آهن و پایانه های مسافری بدون تست منفی کرونا از روز شنبه 29خرداد به هرمزگان ممنوع است.

وی ادامه داد: هم اکنون میزان آلودگی در اداره های دولتی و به ویژه بانک ها به دلیل رعایت نشدن پروتکل ها و نبود تهویه مناسب زیاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود مسافر بدون تست منفی کرونا به هرمزگان ممنوع شد

ورود مسافر بدون تست منفی کرونا به هرمزگان ممنوع شد