مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 02:352021-06-18سياسي

3013/ شهید یدالله دهدار: توطئه منافقین را خنثی کنید


شهید یدالله دهدار در وصیت نامه خود آورده است؛ پیامم به امت دلیرمان این است که تا می توانند امام را یاری کنند، توطئه های منافقین را خنثی کنند و پشت جبهه را گرم نگاه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، شهید ؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت.

برگ سبزی، تحفه درویش ، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید .

تبرک لحظاتمان با شهیدیدالله دهدار: بسم الله الرحمن الرحیم به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و به نام آن کس که از گل مرده انسانی زنده بوجود آورد و به او عقل داد تا عاقلانه فکر کند و بیندیشد و عقل و فکرش را در راه خداوند یکتا به کار برد و به او چشم داد تا خوبی های مردم را ببیند و از کردار آنها پند بگیرد، به او زبان داد تا همیشه و در هر حال حرف حق را به این زبان ذکر خدای تعالی را به جای بیاورد اما افسوس که بعضی ها با همین زبان کلمات نا حق را می گویند و زبانشان  را در جهت ناشایست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3013/ شهید یدالله دهدار: توطئه منافقین را خنثی کنید

3013/ شهید یدالله دهدار: توطئه منافقین را خنثی کنید