مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 خرداد 1400 ساعت 01:502021-06-18ورزشي

لیگ قهرمانان آسیا به شکل متمرکز/ فقدان VAR میزبانی را از ایران می گیرد


گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که بعد از صعود استقلال به مرحله یک هشتم نهایی گفته شد از سوی باشگاه استقلال نیز تلاش هایی در راستای اخذ میزبانی انجام شده و حتی برخی رسانه های سعودی نیز به این ماجرا پرداختند اما فقدان تکنولوژی VAR (کمک داور ویدئویی) .

- لیگ قهرمانان آسیا به احتمال زیاد به طور متمرکز برگزار می شود و شانس کشور قطر نیز بسیار زیاد است.

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در حالی که بعد از صعود استقلال به مرحله یک هشتم نهایی گفته شد از سوی باشگاه استقلال نیز تلاش هایی در راستای اخذ میزبانی انجام شده و حتی برخی رسانه های سعودی نیز به این ماجرا پرداختند اما فقدان تکنولوژی VAR (کمک داور ویدئویی) باعث می شود تا شانس ایران برای کسب میزبانی به صفر برسد.

با توجه به اینکه قرار است بازی های مرحله یک هشتم نهایی در شهریور ماه برگزار شود، خیلی بعید است که تا آن زمان بتوان این تکنولوژی را وارد ایران کرد.

به همین دلیل شانس میزبانی تیم های ایرانی به صفر می رسد و باشگاه استقلال نیز باید در کشور ثالث رخ دررخ تیم الهلال عربستان قرار بگیرد.

اخیراً یکی از خبرنگاران سعودی نیز به نقل ماجرا پرداخته و اعلام کرده کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بالا بردن کیفیت این رقابت به دنبال استفاده از کمک داور ویدئویی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ قهرمانان آسیا به شکل متمرکز/ فقدان VAR میزبانی را از ایران می گیرد

لیگ قهرمانان آسیا به شکل متمرکز/ فقدان VAR میزبانی را از ایران می گیرد