مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 21:402021-06-18ورزشي

انگلیس 0-0 اسکاتلند: سه شیر ها زور نداشتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شاگردان گرت ساوت گیت که در اواین دیدار با یک گل کرواسی را شکست داده بودند، در دیدار امشب نمایش چندان درخشانی نداشتند و در نهایت به یک امتیاز از این دیدار رضایت دادند.

- انگلیس در دومین دیدارش در رقابت های یورو 2020 مقابل اسکاتلند به تساوی 0-0 رضایت داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، شاگردان گرت ساوت گیت که در اواین دیدار با یک گل کرواسی را شکست داده بودند، در دیدار امشب نمایش چندان درخشانی نداشتند و در نهایت به یک امتیاز از این دیدار رضایت دادند.

انگلیسی ها بازی را بهتر آغاز کردند اما این بازیکنان اسکاتلند بودند که در دقیقه 4 اولین موقعیت خطرناک بازی را ایجاد کردند ولی حضور به موقع جان استونز، مانع گلزنی اودانل شد.

بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه 11، روی ضربه کرنر میسون مونت، این جان استونز بود که با ضربه سر، توپ را به تیر دروازه اسکاتلند کوبید تا بازی همچنان بدون گل پیگیری شود.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد اما موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نمی شد تا اینکه در دقیقه 30، روی ارسال اندی رابرتسون، بار دیگر اودانل صاحب موقعیت شد اما ضربه والی او را جوردن پپکفورد با یک واکنش خوب دفع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس 0-0 اسکاتلند: سه شیر ها زور نداشتند

انگلیس 0-0 اسکاتلند: سه شیر ها زور نداشتند