مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 20:052021-06-18سياسي

مشارکت گلستانی ها به 57 درصد رسید


استاندار گلستان با بیان اینکه میزان مشارکت مردم گلستان تاکنون بیش از میانگین میزان مشارکت در سطح کشور بوده، گفت: تا کنون بیش از 57 درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت کرده اند.

- ، هادی حق شناس با اشاره همراهی همگانی در برگزاری انتخابات اظهار کرد: میزان مشارکت مردم گلستان تا کنون بیش از میانگین میزان مشارکت در سطح کشور بوده و از ستادهای اجرایی، بازرسی، نظارتی و همچنین عوامل انتظامی، رسانه ها و عموم مردم برای برگزاری باشکوه انتخابات تقدیر می کنم.

وی افزود: از مجموع یک میلیون 354 هزار نفر واجدین شرایط رأی دادن در گلستان تا ساعت 24 امشب 777 هزار و 196 تعرفه برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و 768 هزار و 81 تعرفه انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مصرف شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از 57 درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت کرده اند و مقرر شده در تمام حوزه های شهری چنانچه مردم مراجعه کنند و یا در شعب اخذ رأی حضور داشته باشند عوامل موظف اند تا ساعت دو بامداد نسبت به اخذ رأی از مردم اقدام کنند.

استاندار گلستان یادآور شد: شعبه هایی که رأی دهنده ندارند می توانند نسبت به شمارش آرا اقدام کنند.

یک میلیون و 354 هزار نفر در استان، واجد شرایط رأی دادن هستند که از این میزان 32 هزار نفر برای اولین بار رأی می دهند و همچنین هزار و 884 صند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت گلستانی ها به 57 درصد رسید

مشارکت گلستانی ها به 57 درصد رسید