مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 19:202021-06-18ورزشي

کرواسی 1 - 1 چک؛ صعود نایب قهرمان جهان به خظر افتاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شاگردان زلاتکو دالیچ که در اولین بازی خود مقابل انگلیس مغلوب شده بودند، امروز نیز نتوانستند از سد جمهوری چک گذر کنند تا صعود نایب قهرمان جام جهانی 2018 در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

- تیم ملی کرواسی در دومین دیدار خود برابر جمهوری چک با نتیجه 1-1 متوقف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، شاگردان زلاتکو دالیچ که در اولین بازی خود مقابل انگلیس مغلوب شده بودند، امروز نیز نتوانستند از سد جمهوری چک گذر کنند تا صعود نایب قهرمان جام جهانی 2018 در هاله ای از ابهام قرار گیرد.

جمهوری چک بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی و روی ارسال زمینی جانکتو می توانست به گل اول هم دست یابد، اما توپ روی پای پاتریک شیک خوب قرار نگرفت و این موقعیت خوب به راحتی از دست رفت.

دقایقی بعد و روی دفع توپ عجیب و اشتباه واسلیک در دور کردن توپ بود که کرواسی به صورت اتفاقی فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما توپ بعد از برخورد با آنته ربیچ از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما در اواخر نیمه اول و دقیقه 38 بود که با خطای دژان لوورن روی پاتریک شیک، تیم ملی چک صاحب یک ضربه پنالتی شد و خود پاتریک شیک دروازه حریف را باز کرد تا با زدن سه گل تا اینجا، آقای گل فعلی یورو 2020 لقب بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرواسی 1 - 1 چک؛ صعود نایب قهرمان جهان به خظر افتاد

کرواسی 1 - 1 چک؛ صعود نایب قهرمان جهان به خظر افتاد