مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 18:052021-06-18سياسي

نتیجه انتخابات شوراهای مراکز شهرهای لرستان در اولین فرصت اعلام می شود


نتیجه انتخابات شوراهای مراکز شهرهای استان را در اولین فرصت اطلاع رسانی می کنیم و سایر روستاها و شهرهای کوچک از طریق فرمانداری ها اعلام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود ثمینی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات لرستان با اشاره به اینکه تشکر می کنم از مردم سلحشور لرستان که امروز حماسه بزرگی خلق کردند، اظهار داشت: از عوامل اجرایی، نیروهای نظارتی، نیروهای نظامی، اصحاب رسانه و… نیز تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه تا دقایقی دیگر یعنی تا ساعت 24 پایان امشب رأی گیری خواهد بود، تصریح کرد: بعد از اتمام انتخابات شمارش آرا آغاز می شود و در اولین فرصتی که شمارش آرا انتخابات ریاست جمهوری از طریق هیئت های اجرایی و فرمانداران اعلام شود، آمار نهایی از طریق ستاد انتخابات کشور اعلام خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات لرستان افزود: در خصوص انتخابات شوراهای اسلامی نیز، مراکز شهرهای استان را سعی می کنیم اطلاع رسانی کنیم و سایر روستاها و شهرهای کوچک تر از طریق فرمانداری ها اطلاع رسانی می شود.

ثمینی با اشاره به اینکه با توجه به شرایط کرونا باید مراقبت کنیم و فردا روز که به هر شکل هر شخصی که به پیروزی رسید باید توجه داشته باشند تجمعات را کاهش دهند، گفت: امروز حماسه ملی داشتیم و ان شاء الله عزیزان توجه داشتند مراقبت های کرونایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه انتخابات شوراهای مراکز شهرهای لرستان در اولین فرصت اعلام می شود

نتیجه انتخابات شوراهای مراکز شهرهای لرستان در اولین فرصت اعلام می شود