مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 17:552021-06-18سياسي

مشارکت خوب مردم خراسان جنوبی/ رأی گیری ادامه دارد


استاندار خراسان جنوبی با اعلام اینکه در بعضی شهرستان ها مشارکت خوب و در برخی مناطق ضعیف تریم اما از میانگین مشارکت کشور در جایگاه بالاتری قرار داریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری شامگاه جمعه در بازدید از شعبه اخذ رأی مستقر در بوستان توحید بیرجند، اظهار داشت: مردم خراسان جنوبی در انتخابات گذشته حضور و مشارکت بالایی داشته اند و در این دوره هم حضور خوبی به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه گزارش ها، حضور خوب مردم را نشان می دهند، بیان داشت: گزارش ها نشان می دهد که تقریبا در تمامی شعب اخذ رأی، صف و حضور مستمر را داشته ایم البته برخی شعبه ها شلوغ تر است.

استاندار خراسان جنوبی با اعلام اینکه در بعضی شهرستان ها مشارکت خوب و در برخی مناطق ضعیف تریم اما از میانگین مشارکت کشور در جایگاه بالاتری قرار داریم، افزود: به عنوان یک تکلیف، برای سرنوشت خود و فرزندانمان باید در انتخابات شرکت کنیم.

      ملانوری تصریح کرد: در این دوره به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی، فرآیند اخذ رأی را از ساعت 7 صبح شروع کردیم، اما قبل از آغاز رسمی رأی گیری در بعضی شعبات صف ایجاد شده بود.

وی تأکید کرد: از همه کسانی که تا این لحظه فرصت نکرده اند، درخواست داریم زمان را از دست ندهند و حتما برای حضور آگاهانه و جدی به شعب مراجعه کنند و رأی خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت خوب مردم خراسان جنوبی/ رأی گیری ادامه دارد

مشارکت خوب مردم خراسان جنوبی/ رأی گیری ادامه دارد