مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 17:302021-06-18سياسي

پایان رای گیری در شعب اخذ رای روستایی در چهارمحال و بختیاری


دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری از پایان رای گیری در شعب اخذ رای روستایی در چهارمحال و بختیاری در انتخابات 1400 خبر داد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری از پایان رای گیری در شعب اخذ رای روستایی در چهارمحال و بختیاری در انتخابات 1400 خبر داد.

ملک محمد قربان پور در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رای گیری در شعب روستایی استان پایان یافت، اظهار کرد: براساس تصمیم ستاد انتخابات استان و هماهنگی با ستاد انتخابات کشور، رای گیری انتخابات 1400 در تمامی شعبه های اخذ رای روستایی این استان از ساعت 22 پایان یافت.

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نمایندگان مستقر در شعب روستایی وظیفه داشتند تمامی افراد حاضر در شعب را به داخل شعبه ها هدایت کنند، عنوان کرد: راس ساعت 22 درب های شعبه های اخذ رای روستایی بسته شد.

قربان پور تصریح کرد: همچنین بلافاصله پس از اخذ رای از افراد حاضر در شعب، شمارش آرا براساس اولویت صندوق های انتخابات ریاست جمهوری در تمامی شعبه های روستایی آغاز و سپس آرای شوراهای اسلامی روستاها شمارش شود.

وی یادآور شد: فرایند رای گیری انتخابات 1400 در شعب شهری چهارمحال و بختیاری تا ساعت 24 تمدید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان رای گیری در شعب اخذ رای روستایی در چهارمحال و بختیاری

پایان رای گیری در شعب اخذ رای روستایی در چهارمحال و بختیاری