مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 17:252021-06-18سياسي

توزیع تبلیغات نامزدها در اطراف شعبه های اخذ رأی همدان


فرماندار همدان با بیان اینکه مورد تخلفی که امروز وجود داشت این بود که در اطراف بعضی از شعبه ها، تبلیغات نامزدها را توزیع می کردند، گفت: چند مورد از این تخلفات مستند شد و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی وارد عمل شدند.

- ایسنا/همدان فرماندار همدان با بیان اینکه مورد تخلفی که امروز وجود داشت این بود که در اطراف بعضی از شعبه ها، تبلیغات نامزدها را توزیع می کردند، گفت: چند مورد از این تخلفات مستند شد و نیروی انتظامی و دستگاه قضایی وارد عمل شدند.

محمدعلی محمدی در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: تاکنون آمار مشارکت انتخابات 1400 را در شهرستان همدان نداریم و تنها می توان به استقبال خوب مردم اشاره کرد که همچنان در بیشتر شعبه ها مشاهده می شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که امروز وجود داشت این بود که بعضی از افراد کارت های اخذ رأی الکترونیکی را داخل صندوق ریاست جمهوری انداختند همچنین تعرفه استفاده شده ریاست جمهوری تا ساعت 4 بعدازظهر بود که سوخته است و اگر تعرفه جدیدی اخذ شود اعلام خواهیم کرد.

محمدی درباره رأی گیری الکترونیکی مطرح کرد: سیستم های الکترونیکی تنها وقفه ای در ابتدای رأی گیری ایجاد کردند و پس از آن روند اخذ رأی به صورت روتین انجام شد و مشکل و قطعی وجود نداشت، علاوه بر این فرآیند از احراز هویت تارأی الکترونیک به نحو احسن در حال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع تبلیغات نامزدها در اطراف شعبه های اخذ رأی همدان

توزیع تبلیغات نامزدها در اطراف شعبه های اخذ رأی همدان