مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 17:152021-06-18سياسي

فرمانده انتظامی کرمانشاه: 6000 نفر تامین امنیت انتخابات را برعهده داشتند


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به امنیت مطلوب در تمام شعب اخذ رای، گفت: خوشبختانه تاکنون مورد امنیتی نداشته ایم.

- فرمانده انتظامی کرمانشاه: 6000 نفر تامین امنیت انتخابات را برعهده داشتند ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به امنیت مطلوب در تمام شعب اخذ رای، گفت: خوشبختانه تاکنون مورد امنیتی نداشته ایم.

سردار علی اکبر جاویدان امروز (28 خرداد) در محل ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت انتخابات 1400 گفت: در همین راستا احتمال تهدید امنیتی و شیطنت معاندین در این انتخابات وجود داشت و برای همین تمام نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی استان باید هوشیاری بیشتری می داشتند.

وی افزود: در همین راستا تمام نیروها در حالت آماده باش بوده و در مجموع شش هزار نیروی نظامی و انتظامی در استان تامین امنیت را برعهده داشتند.

جاویدان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با همکاری و تعامل خوب دستگاه های قضایی، نظامی و انتظامی و همکاری خوب سپاه و بسیج همه چیز در شعب تحت کنترل است و در حال حاضر نیز همچنان روند برگزاری انتخابات زیر سایه امنیت مطلوب در حال انجام است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: علاوه بر شش هزار نیرو، دو هزار نیروی دیگر هم برای موارد اضطراری در حالت آماده باش قرار داشتند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی کرمانشاه: 6000 نفر تامین امنیت انتخابات را برعهده داشتند

فرمانده انتظامی کرمانشاه: 6000 نفر تامین امنیت انتخابات را برعهده داشتند