مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 16:152021-06-18سياسي

یک فقره تخلف در آمل گزارش شد/ کمبود تعرفه نداریم


معاون استاندار وفرماندار ویژه آمل گفت، تاکنون فقط یک تخلف از سوی یکی ازنامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دراین شهرستان گزارش شده است.

- با اشاره به اینکه فقط یک فقره تخلف انتخاباتی در شهرستان گزارش شده است، افزود: البته گزارش ارائه شده به صورت مکتوب به هیئت اجرایی ارسال نشده، اما به خاطر اهمیت موضوع و شائبه برانگیزنشدن موضوع بلافاصله دستور پیگیری داده شده است.

وی اضافه کرد، که تاکنون گزارش رسمی و مکتوب از سوی شعبه های اخذ رأی تاکنون گزارش نشده و جدیتی که عوامل اجرایی، نظارت و انتظامی شهرستان وجود دارد، با هرگونه تخلف های انتخاباتی چه ریاست جمهوری ویا شوراها وحتی مجلس خبرگان رهبری برابر قانون برخورد جدی خواهد شد.

فرماندار آمل با بیان اینکه هم دادستان و هم 5 تن از قضات برجسته شهرستانی بازدیدهای دوره ای ازشعب اخذ رأی درسطح شهرستان دارند، درعین حال از شهروندان نیز درخواست کرد، در صورت مشاهده هرگونه تخلف و مصادیق غیرمجاز تبلیغات انتخاباتی از سوی نامزدها و حامیان آنها موارد را به عوامل مستقر در شعبه ها و نیز هیئت اجرایی وناظران بازرسی ویا به فرمانداری شهرستان گزارش دهند.

شریعت با تاکید بر رعایت اصل بی طرفی مجریان انتخابات، افزود: اعضای هیئت بازرسی شهرستان آمل با پایش و کنترل تبلیغات نامزدها، هرگونه تخلف و اقدام غیر اخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فقره تخلف در آمل گزارش شد/ کمبود تعرفه نداریم

یک فقره تخلف در آمل گزارش شد/ کمبود تعرفه نداریم