مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 خرداد 1400 ساعت 14:252021-06-18سياسي

تاکنون گزارش امنیتی از انتخابات کرمان نداشتیم


رییس کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان کرمان گفت: تاکنون گزارش امنیتی از سطح استان گزارش نشده است و اشراف امنیتی در استان توسط نیروها به خوبی برقرار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حمید شمس الدینی عصر امروز (28 خرداد) در جمع خبرنگاران، چهار مولفه سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت را در انتخابات مورد اهمیت برشمرد و بیان کرد: در حوزه امنیت دو حیطه امنیت عمومی و مکان ها و شعب اخذ رای به عهده داریم.

رییس کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان کرمان افزود: از زمان شروع فرآیند انتخابات از اسفندماه گذشته، ستاد امنیت انتخابات استان و ستاد پیشگیری از تخلفات و جرائم انتخاباتی به تناسب و زمان خود تشکیل و تصمیمات لازم اتخاذ و تمهیدات برای انتخابات امن برای مردم دیده شده است.

شمس الدینی به فعالیت ستاد امنیت انتخابات تا زمان اعلام پایان رسمی انتخابات اشاره داشت و گفت: شوراهای تامین شهرستان ها نیز برای تمهید امنیت و حفاظت از انتخابات تا پایان زمان انتخابات فعال هستند.

رییس کمیته امنیتی ستاد انتخابات استان کرمان ابراز داشت: یک مورد مسأله انتظامی شب گذشته در آتش سوزی ساختمان شورای اسلامی ریحانشهر داشتیم که بخشی از تجهیزات آن سوخته و پیگیری برای شناسایی و دستگیری افراد ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون گزارش امنیتی از انتخابات کرمان نداشتیم

تاکنون گزارش امنیتی از انتخابات کرمان نداشتیم